1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć wyłącznie na stronie www.laprii.pl po dodaniu wybranych produktów do "koszyka", wybraniu opcji płatności, a następnie wybraniu opcji "zrealizuj zamówienie".

2. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, pracownik złoży zamówienie telefoniczne w imieniu odzwoniącej osoby. Przy zamówieniu telefonicznym obowiązuje forma płatności "przelew trzdycyjny". Przedmiotów zamówionych w taki sposób nie wysyłamy za pobraniem. Zamówienia telefoniczne można realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 15:30, pod numerem telefonu 514-447-511 

3. Jak mogę opłacić swoje zamówienie?

Zapłaty za zakupy w sklepie Laprii, można dokonać poprzez przelew standardowy, bądź skorzystać z płatności szybkich. Realizowane są one przez operatora płatności - firmę Payu. Podczas składania zamówienia, na poziomie koszyka, można wykorzystać posiadany Bon Podarunkowy lub Kod Rabatowy.

4. Czy jest możliwość wprowadzenia zmian w złożonym zamówieniu?

Jeżeli przesyłka nie została jeszcze przekazana kurierowi, mogą zostać wprowadzone zmiany po wcześniejszej weryfikacji. Zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu: 514-447-511 

5. Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Zamówienie może zostać anulowane do momentu jego skompletowania. W tym celu zapraszamy do kontaktu z działem obsługi klienta pod numerem telefonu: 514-447-511

6. Czy zakupy na stronie www.laprii.pl są bezpieczne?

Prywatność naszych klientów jest dla nas najważniejsza. Dokładamy wszelkich starań aby zakupy w naszym sklepie były maksymalnie bezpieczne zarówno dla naszych Klientów jak również dla nas.

7. Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony produkt?

Tak, przy zakupie każdego produktu z naszego sklepu mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Jednak by zwrot był zaakceptowany, przedmiot ten nie może posiadać żadnych oznak używania, żadnych uszkodzeń mechanicznych oraz musi posiadać wszystkie metki.

8. Czy jest możliwość złożenia zamówienia hurtowego?

Oczywiście, jeżeli posiadamy daną ilość produktu. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta pod numerem telefonu: 514-447-511 

9. Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?

Wszystkie zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godziny 15:00 będą wysłane jak najszybciej - do 24h. Zamówienia złożone w piątek po godzinie 15:00 będą wysyłane w poniedziałek.

10. Czy jest możliwość odbioru osobistego?

Nie ma możliwości odbioru osobistego. Paczki wysyłamy kurierem lub do paczkomatu InPost.

11. Czy zamówienie może być wysłane za granicę?

Obecnie wysyłamy zamówienia jedynie na terenie Polski.

12. W jaki sposób będzie zapakowana biżuteria?

Do każdego rodzaju biżuterii stworzyliśmy idealne pudełko, które pięknie eksponuje biżuterię. Przy każdym produkcie znajduje się zdjęcie opakowania, w które zapakowany będzie produkt.

13. Czy mogę wybrać kolor opakowania?

Tak, kolor opakowania można wybrać poprzez wybór darmowego produktu "OPAKOWANIE FIOLETOWE", "OPAKOWANIE ZŁOTE".

14. Jak zamówić opcje pakowanie na prezent?

Dodaj do koszyka produkt "PAKOWANIE NA PREZENT" z kolorem opakowania, które wyierasz. Jeżeli chcesz podzielić zamówienie na kilka paczek, wystarczy dodać kolejne "PAKOWANIE NA PREZENT" i określić, które produkty mają się w nich znaleść. W paczce prezentowej nie ma paragonu/faktury.

15. Czy mogę wysłać biżuterię jako prezent bezpośrednio do obdarowany osoby?

Tak, jeżeli chcesz sprawić komuś niespodziankę, możemy dostarczyć prezent w Twoim imieniu. Adres obdarowanej osoby podaj jako adres dostawy, na końcu zamówienia w dodatkowych informacjach napisz, że jest to zamówienie prezentowe. Swój adres podaj jako adres do faktury. Resztą zajmiemy się my. Zamówienie możemy wysłać tylko pod jeden adres, jeżeli chcesz zaskoczyć kilka bliskich osób, dla każdej musisz złożyć osobne zamówienie. W paczce prezentowej nie ma paragonu/faktury.

16. Czy jest możliwy zakup jednego kolczyka?

Nie, sprzedaż kolczyków odbywa się tylko w parach. Jeżeli produkt sprzedawany jest pojedyńczo, znajdziesz o tym informację w opisie produktu.

17. Czy mogę zamówić inną długość naszyjnika lub bransoletki niż jest podana na stronie?

Niestety nie, oferujemy tylko produkty o specyfikacji podanej na stronie.

18. Czy mogę zasięgnąć informacji na temat produktu, których nie ma w opisie?

W celu uzyskania dodatkowych informacji o produkcie oraz zdjęć prosimy o kontakt mailowy na adres skleplaprii@laprii.pl

19. Czy mogę zakupić Bon Podarunkowy o nominale innym niż te standardowo dostępne?

Tak, zachęcamy do kontaktu na email skleplaprii@laprii.pl, zapytaj o nominał którym jesteś zainteresowany.

20. Czy istnieje możliwość naprawy wyrobu w przypadku jego uszkodzenia?

W przypadku uszkodzenia biżuterii kupionej w naszym sklepie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Produkty naszej firmy podlegają naprawie. W razie uszkodzeń mechanicznych z winy klienta usługa wykonywana jest odpłatnie.

21. Co powinnam zrobić, jeżeli nie znam swojego rozmiaru pierścionka?

Prosimy o zapoznanie się z załącznikiem JAK WYBRAĆ ROZMIAR BIŻUTERII.

22. Czy biżuteria na zdjęciu prezentuje się lepiej niż w rzeczywistości?

Przykładamy dużą wagę do jakości zdjęć produktów. Biżuteria w rzeczywistości wygląda lepiej niż na stronie internetowej, ponieważ na zdjęciu pozbawiona jest refleksów światła, które nadają jej blasku.

23. Czy wasza biżuteria to prawdziwe złoto i srebro?

Materiały są zgodne z obowiązującym w Polsce prawem probierczym. Złoto i srebro określonej próby podanej w opisie przedmiotu, sprawdza państwowy Urząd Probierczy.

24. Co to jest srebro rodowane?

Srebro rodowane jest to srebro pokryte warstwą rodu. Rod jest metalem szlachetnym o srebrzystoszarym kolorze, który nie reaguje chemicznie z kwasami, wodą i powietrzem. Charakteryzuje się pięknym blaskiem i wysoką odpornością na uszkodzenia.

25. Jakie zalety posiada rodowane srebro?

Rodowanie zapobiega czarnieniu i matowieniu srebra, chroni biżuterię przed zarysowaniami i uszkodzeniami.

26. Czy rod uczula?

Rod nie uczula. Rodowanie zabezpiecza przed uczuleniem na metale.

Kącik LAPRII

Dołącz do naszej rodziny LAPRII i uzyskaj odstęp do ekskluzywnych rabatów, nowości oraz jubilerskich porad.

Poznajmy się

Marka Laprii powstała w 2021 roku, jednak tworzy ją zespół ludzi z bardzo bogatą wiedzą oraz doświadczeniem w produkcji i dystrybucji biżuterii. Pochodzimy z Dolnego Śląska, ale współpracujemy z wieloma partnerami na całym świecie. Naszą misją jest dostarczanie światowej klasy biżuterii w cenach osiągalnych dla większości społeczeństwa. Od lat monitorujemy rynek i doskonale znamy i rozumiemy potrzeby współczesnych Polaków z zakresu modowych, biżuteryjnych dodatków. 

Kochamy biżuterię, znamy się na niej i pragniemy dzielić się naszą wiedzą z każdym, kto ceni jakościowe i modne dodatki. Laprii to nie tylko marka, to również sposób postrzegania piękna, dzielenia się nim z innymi.

Odbierz 10% zniżki
na pierwsze zakupy w
Laprii